måndag 10 december 2007

Out of ammo!

Jag startade Quake 2 och spelade singel player, och feg som jag var tog jag ner consolen och skrev "GOD" och "GIVEALL", jag var odödlig och hade oändligt med ammo.

Om vi låtsas att min mobiltelefon är ett vapen, och strömmen dess ammunition så har jag nu mera limiterat med ammo då min laddare är kvar i Göteborg, vad jag gjorde där kommer vi till snart.

På samma sätt som strömmen i min mobil är begränsad är även min energi det. Jag sitter här kl 02.00 och är tröttare än jag ofta är då jag har vart vaken för länge. Energi har gått åt i dag. Jag sov för kort tid för att vara vaken vid denna tiden, har flängt runt hela dagen och åkt tåg i 2-3 timmar, blivit irriterad och arg och tid för sömn är ännu långt bort då jag strax måste iväg och jobba till kl 06.00 ungefär. Eller, då är jag nog hemma och sover.

Min trampa på cykeln är fortfarande inte fixad då jag inte vart hemma i helgen för att kunna fixa det, på nått sätt. Måste ju ha tag i en svets.

Nåväl, min resa till Göteborg var hur som helst lyckad. På lördagskvällen tog jag, Sven, Sanna och Petri oss till Underjorden för att gå på Lokes Releasfest. Med våra biljetter (som för övrigt var slutsålda denna kväll) fick vi Lokes nya skiva i dörren. Sen var det bara att vänta tills han drog igång. Som vanligt var hans uppträdande underbart...

Alltså, vänta...hold on. Jag kan inte - stressad som jag är - fortsätta skriva om en sån här underbar kväll under tidspress då jag som sagt måste iväg till jobbet. Så jag får helt enkelt återkomma med ett kompletterande av denna blogg...när får vi se...

bye

Inga kommentarer: