fredag 18 januari 2008

What? Did I have a blog? O.o

Oj, bloggen blidde lite bortglömd där ett tag. Eller, ganska länge. En månad i dag. Men som alltid finns det saker att skylla på och förklara sig med =) Behöver jag förklara detta med nått? Nej, men jag gör det ändå. Kul att öva :P

Jag har inte haft tid. För mycktet på gång och bloggen har inte vart nr ett på prioritets listan. Planerade en julkonsert till skolan i hela vevan där omkring jul, plus att ihop med den nys nämda julen som låg runt kröken så var man stressad och när man väl satt vid datorn kunde man inte lugnt och stilla skriva en "vettig" blogg. Inte för att min blogg kankse är särskild vettig. Men folk verkar läsa den iaf. Så nått givande finns de la i den ^^

Nåväl. Julkonsert, jul, skolan som man också hade fullt upp med, som jag egentligen har nu också. Vi återkommer till det. Och så reste jag runt och va med massa folk hela tiden. Nej men, skit samma. Nu ska jag försöka skriva igen iaf. Varför jag inte skrivit nått i januari förens nu är väl för att jag har flyttat ut från Henke som jag bodde hos och har en egen liten etta med mina två bebisar/Illrar ^^ Jag har, som ni säkert redan räknat ut med röven, inget internet än. Och på grund av ekonomiska skäl kommer jag inte skaffa det än på ett tag. Kanske fram i mars eller där omkring. Som underhållning istälelt ska jag sitta och skapa musik, öva med mina pojs och träna massa. Eller så kommer det bli så att jag ligger och sover hela dagarna istället :P Jag har, om inte annat, bunkrat upp med, iaf vad jag kommer ihåg nu, två spel som jag har tänkt varva: Biomech och NFS Streetpro/king vafan det nu heter.

Men men, jag ska iaf nu i framtiden försöka skriva blogg i skolan och så. Uppdatera lite gran. Nu tänkte jag presentera mig lite =)

Jag heter Magnus Larsson, jag bor i Värnamo i en lite etta med mina Illrar Ronja och Nala. Spelar/Spelade gitarr i bandet BLIND från Älmhult. Jag har hoppat av av olika skäl. Jag studerar för närvarande på Värnamo Folkhögskola på allmän linje och blir klar med det till sommaren. Jag är sen en månad tillbaka, i dag till och med, tillsammans med Annie Rosén och kan säga att jag inte kan vara mycket mer nöjd med mitt liv än nu, och det är mycket tack vare henne. Aishiteru Annie. Det som däremot kan bli bättre är om denna distans som finns mellan oss skulle vara icke existerande. De fem timmar i restid som skiljer oss åt är väldigt jobbiga. Och de faktum att hon bor på en Ö på Östersjön gör det inte bättre. Men distansen ser jag ej som ett hinder. Utan jag tror det kommer stärka oss.

Efter jag har pluggat klart i Värnamo kommer jag flytta tillbaka till min hemort Pålsboda, eller örebro och jobba ett år eller nått liknande, samt plugga engelska B på komvux, för att sen försöka komma in på Naprapathögskolan www.nph.se och bli, ja Naprapat. För att tillägga är det en fyra årig utbildning. Så, så mycket längre än det har jag inte planerat mitt liv just nu ^^

Nej fan. Nu vart det mycket och rörigt i detta inlägget. Så jag ska logga av för denna gång. Men jag ska som sagt försöka uppdatera den lite oftare så det inte blir såhär glapt och rörigt.

Men tack för denna gång, och ett Grattis till Mig och Annie för en underbar månad! Älskar dig!

Ps. Jag fyllde år den 16e också. Blidde 22, yay for me! Grattis ^^

Inga kommentarer: