tisdag 3 mars 2009

Varför ska allt ha en rubrik?

Är väl dags att skriva nått igen! Annie har ju åkt iväg till samoa för några veckor sen! Har bara försökt att hålla mig upptagen sen des! Åkt hem till mor och far och umgåts med massa folk. Har funkat, men börjar värkligen få Annie abstinens nu! >.<

Till råga på allt så ringde Tim igår också. Tim bor i slite och är husdjursvärd åt mina (tills igår iaf) två ormar. Tim berättade då att hanormen låg död som en död orm. Kan ha vart någon parasit eller bakterie. Deras förra terrarium vart det lite mögel i då det var för fuktigt utan att det fans någon ordentlig ventilation. Så det var väl så got som mitt fel! >.<>

Jag har också märkt att massa folk fyller år nu! Och jag missar att säga grattis till dom! Glömer ju bort helatiden. Försökte ringa Markus (braindead) nyss för att gratta i efterskott. Men det gick inte. Sven fyller snart också...när fan va det nu igen?

Nåja, ska, som det var sagt iaf, iväg och jobba med Ooni på hans hus idag! Om han kommer någon gång. Funderar på att ringa han snart!

Saknar min Annie nått fruktansvärt! Bilden är tagen någon dag innan hon åkte! Förlåt till Annie om du mistycker om bildvalet :P Men jag tycker du är söt ^^



Over n' Out

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Ozzy, kolla in www.birthday.se, där kan du se när folk fyller år!! ;-)
Ja själv fyller den 22:a maj!!
"Svärfar"