tisdag 27 januari 2009

The countdown has begun!

På fredag bär det iväg till min älskling! Och All That Remains med Jonas, Pelle och Bent! Skönt att komma iväg och göra nått. Är ju tråkigt som fan att bara sitta hemme och glo. Iofs har jag hunnit kolla klart på första säsongen av Jericho som jag började titta på för ett bra tag sen. Intressant serie som fick mig att bli sugen på att spela Fallout 3 som jag inte har spelat på ett tag. Annie bor ju hos Angelica som har bloggen xboxflickan som just handlar om spel, och vid flertal tillfällen när jag har pratat med annie så har hon suttit och spelat just Fallout 3. Vilket gör mig ännumer sugen. Och på tal om spel har jag lagt ut min dator samt ljudkort på blocket för försäljning. Ljudkortet tror jag att jag vill göra mig av med. Använder det inte till dess fulla potential, och jag har haft lite krångel med det, dock tror jag att det är min dator som är crap. Jag vill fortfarande ha en dator och tänkte köpa en sån eee pc om jag få sålt på denna. Men, jag vill iofs ha en dator som klarar Starcraft 2 och Diablo III när de spelen kommer ut. Men jag vet inte om jag kommer ha råd att lägga ut pengar på att uppgradera min nuvarande daor. Jag skulle behöva ett nytt moderkort och ett grafikkort. Tur att det inte är just de dyraste jävla komponenterna i en datorjävel. Och nu efter att ha kollat tillbaka på allt jag har skivit i detta inlägg som inte är så fint uppdelat som jag brukar göra det kom jag att tänka på Zero Punctuation som är en grymt rolig spel recencent. Så nu ska jag kolla på det!

Over n' out

Inga kommentarer: