söndag 20 januari 2008

Samma rutin.

Då var det söndag. Lite små seg efter festen ute hos Fredde i går. I vanlig årdning så efter jag åkt upp till Örebro för att tatuerat mig en torsdag eller fredag (torsdag denna gång) så blir det oftast fest till helgen ute hos Min bror. Inte för att jag klagar, tvärt om. De festerna är oftast väldigt lyckade och det har hunnit blivit några stycken nu. Men nu ska Fredde sälja hustet. Hans mäklare ringde honnom och sa att han hade fått ett bud. På ett sätt är det ju bra eftersom Fredde inte vill bo kvar där ute. Men det kommer bli helt fel nästa gång jag är uppe här i trakten och tatuerar mig. Får ta och åka ut till huset iaf och festa sönder han som kommer bo där då! :P

Nåväl, jag är i alla fall grymt nöjd men min snart nästan klara sleeve. Skulle gära ta ett kort och lägga upp. Men kan inte nu. Men det kommer senare. Måste över huvud taget lägga upp mer bilder, och som sagt skriva blogg lite oftare! Men utan internet hemma så blir det ju lite svårt. Iaf att lägga upp bilder och annat. Orkar inte sitta och krångla med skolans datorer. Men jag kommer inte sitta utan internet hela tiden.

Tjat tjat. Nu ska jag ner och äta, sen ska iväg till tåget och åka ner mot skogarna i Småland igen! Aishiteru Annie!

Ciao

Inga kommentarer: