torsdag 14 februari 2008

Alla <3 dag.

Tror detta blir första åter jag tar alla hjärtans dag på allvar. Kankse för att jag har någon att visa kärlek till...eller, inte kanske utan det är så ^^

Dock har jag redan gjort denna dagen till ett tävlingsmoment och börjat räknat poäng. Det är inte så allvarligt som det låter utan mer bara för att. Och det som är illa är att jag inte "leder" XD Nu har Annie föeläsning i 2 timmar då jag tänkte sneeka iväg ut på stan och försöka hitta nått. Dock vet jag inte vad då jag har lite pengar och jag ska försöka lägga lite tanke bakom vad jag nu än hittar att ge åt henne. Kanske en klasiker och köpa en ros? Känns lite för mycket kliché bakom det även om det är en klassiker. De två går väl lite hand i hand i guess. Nå väl, dags att ge sig iväg då jag nu bara har 110 minuter på mig. Om hon nu inte slutar tidigare. Ska försöka skriva någon gång igen innan jag lämnar denna underbara Ö =)

Take care! Bye

Inga kommentarer: