söndag 11 januari 2009

Smuts, stress och skålar

*blåser* *host host* Shit, bloggen har allt blivit dammig. Tim har numera skaffat en blogg, så jag tänkte att jag skulle försöka komma igång lite igen...vi säger väl så för ovanlighetens skull. Måste också uppdatera mig på lite andra folks bloggar, Annies till exempel...såja, duktig pojkvän. Lämnade henne vid båten halv 8 i morse...sitter nu här och gråter och lyssnar på deppmusik...nästan iaf. Det senaste är sant iaf...hittade en gammal låt igår som handlar om såntdär kärleksdrabbel med ett mycket fint piano komp i. Ska se om det går att ladda upp den på bloggen eller nått...annars får jag väll göra en video med den och lägga upp den på youtyube och länka hit....eller..........nej.

Några jävla rövhattjävlar har flyttat in i vår korridor och använder korridoren som en sopstation. Fan till och med så Wilja (vår hund) tar illa upp. Och detta aldeles lagom till att våran andra granne har slutat med det...borde pissa i deras blevlåda...om den inte hade suttit 1 och en halv meter upp i väggen...

Massageutbildning var det ja. Den 23e mars eller nått så blir det massageutbildning, så se upp alla luriga muskelknutar, jag ska masera skiten ur er!!! Kommer då bo i hjortkvarn under utbildningsperioden som är ungefär två månader vilket innebär att jag har tid att träffa alla som nu vill umgås med mig. Öl öl öl öl på pasta kankse? David? Ta dig till örebro då. Annars slänger jag en katt i huvudet på dig.

Ska också försöka skriva färdigt min företagspresentation och skicka in idag. Fixa en budget...blah...orkar inte...vill bara att tiden ska gå fortare...Bli klar med utbildningen...Annie komma hem från Samoa (som hon ska vara på i tre månader) Medeltidsvekan, sommar...naprapathögskolan...

Over'n out...

1 kommentar:

Madelaine sa...

Pasta tackar jag aldrig nej till, haha.. Hör av dig! Hälsa Annie!