fredag 16 januari 2009

Will tere be cake?


Hur många bloggar inte på sin födelsedag? Tänkte att jag lika gärna kunde göra det. Men 23 är väl ingen speciell ålder, men jag tänkter inte ha någon speciell tillställning heller för den delen. Idag kommer Annie hem över helgen. Det är den bästa presenten man kan önska sig =) Jonas kommer över lite senare, och Marcus dyker nog förbi under kvällen också. Några öl finns det en risk att det blir. I morgon tror jag däremot lite mer festligheter. Baka tårta och skit ^^

Men, varför firar man födelsedag egentligen? Ja, jag har levt ytterligare ett år till. Men man borde egentligen lägga fokus på någon helt annan, och det är mamma. Vi borde fira våra mammor på samma dag som hon så smärtsamt gav oss, barn, till världen. Det är dom vi borde ära istället, eller åtminståne tillsammans med. iofs har de mors dag, men...man borde iaf ge ett personligt tack till sin mamma på födelsedagen.

Nu ska jag förbereda mig för att springa ner till båten...om två timmar!

Grattis till mig och tack till min Mamma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller verkligen med dig när det gäller det här med Födelsedagar!
Man skall ju vara glad att man blev till o därför istället för att alla andra skall fira att just detta hände så tycker jag själv(nu på senare år) att lägga mer fokus på sina föräldrar o framförallt mamma(då jag inte har nån pappa)
Jag fyller 28 nu på söndag o det är en massa folk som vill fira det, jag tänker åka hem till min mor o fira med henne!
Sen får väl folk försöka o få tag på mig bäst de kan

MVH
MARKUS "BRAINDEAD"
=)